Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο αγώνας για ελευθερία συνεχίζεται Η ενότητα θα φέρει τη νίκη


Σήμερα, 191 χρόνια μετά τον κοινωνικό και εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα του 1821, που η χώρα μας βυθίζεται καθημερινά στον εφιάλτη της χρεοκρατίας και στα δεσμά μιας νέας δουλείας, το μήνυμα του 1821 μας δίνει ξανά την διάσταση του ξεσηκωμού και της δίψας για ελευθερία.

Το ηρωικό ανάστημα που σήκωσε ο λαός μας εκείνη την εποχή εναντίον του ξένου δυνάστη και τα κοσμοϊστορικά κατορθώματα τα οποία πέτυχε, έδωσαν το έναυσμα για τον ξεσηκωμό και άλλων λαών στην Ευρώπη και σ' όλο τον κόσμο, αποτέλεσαν την ιστορική μήτρα για τις μεταγενέστερες πνευματικές και πολιτικές παρακαταθήκες της νεώτερης ιστορίας μας. Αυτές τις παρακαταθήκες που μας οπλίζουν με ορμή, θάρρος και ελπίδα όταν χρειάζεται να προετοιμασθούμε ψυχικά και ιδεολογικά για να συστρατευθούμε στον ίδιο σκοπό, την απελευθέρωσή μας.

Ο αγώνας του 1821 ενάντια στην τυραννία μας έμαθε ότι την θέληση του λαού για ελευθερία και εθνική κυριαρχία δεν μπορεί να την ανακόψει ούτε η υπεροπλία του εχθρού, ούτε οι διεθνείς συσχετισμοί δυνάμεων αλλά ούτε και οι κραυγές των προσκυνημένων που συνιστούν δήθεν σύνεση ενώ στην πραγματικότητα επιζητούν σκύψιμο του κεφαλιού  και υποταγή στα κελεύσματα των κατακτητών.

Άλλη μια επέτειος για την 25η Μαρτίου αποκτά πάλι μοναδική σημασία, μας δείχνει και σήμερα τον δρόμο για να λευτερωθούμε από καινούργιους τυράννους. Τότε ήταν η διπλή υποδούλωση (εθνική και κοινωνική) στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και στους ντόπιους συνεργάτες της (κοτζαμπάσηδες κ.ά.), η πυγμή της Ιεράς Συμμαχίας που κατέπνιγε κάθε κοινωνικό και εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα. Σήμερα είναι η τρόικα, οι νεοαποικιοκρατικές δανειακές συμβάσεις, τα μνημόνια, η υπαγωγή της χώρας στο αγγλικό δίκαιο και την δικαιοδοσία των ξένων δικαστηρίων, η κοινωνική και οικονομική εξαθλίωση εργαζομένων, ανέργων, νεολαίας και συνταξιούχων, η ηθική ταπείνωση του λαού μας και οι νεοδωσίλογοι που μας σκλαβώνουν στους παγκόσμιους τοκογλύφους, μας αρπάζουν το δημόσιο πλούτο μας, το εισόδημα και την αξιοπρέπεια κάθε οικογένειας, μας κλέβουν τις περιουσίες και τις ζωές μας, υπονομεύουν τις μελλοντικές γενεές.

Το ’21 αναβιώνει τώρα γιατί ακριβώς εκφράζει το πνεύμα της εθνικής και κοινωνικής αντίστασης στην ξένη και ντόπια τυραννία και στους καταπιεστικούς θεσμούς με την εξέγερση ενάντια στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και την ανυπακοή, συγχρόνως, στις κατευθύνσεις της Ιεράς Συμμαχίας.

Σήμερα οι αντίστοιχοι επικυρίαρχοι που θέλουν να μας γονατίσουν και να ακυρώσουν την αυθυπαρξία μας είναι η “Νέα Παγκόσμια Τάξη”, ο Ευρωπαϊκός και Παγκόσμιος Άξονας του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου και η δικτατορία Μερκοζί, που επιβάλλονται με οικονομικά και πολιτιστικά μέσα διεθνών θεσμών, όπως το ΔΝΤ, με εξοντωτικό κοινωνικό πόλεμο, αλλά και με άμεσες στρατιωτικές επεμβάσεις όταν μπορούν. Το πνεύμα του 1821 αντιστρατεύεται επίσης τη σημερινή κυρίαρχη ιδεολογία της ξενοδουλίας, της υποταγής και του ραγιαδισμού, της διάλυσης της κοινωνίας και της ιδιώτευσης, της άδειας ζωής χωρίς ιστορικές ρίζες και ανθρωπιστικές αξίες, γιατί οδηγεί από την υπέρβαση του «Εγώ» στο «Εμείς», όπως έλεγε ο Μακρυγιάννης.

Είναι αυτή η υπέρβαση που έκανε πολλές φορές ο ελληνικός λαός στη μακραίωνη και πολύπαθη ιστορία του και που κρύβεται πίσω από τους τιμημένους και νικηφόρους αγώνες του. Είναι ό,τι πιο επικίνδυνο για τους ιμπεριαλιστικούς πολιτικούς στόχους και τις ολιγαρχικές δυνάμεις σε τοπική και παγκόσμια κλίμακα.

Όσοι, όμως, προσπαθούν να μας γυρίσουν σε συνθήκες προ του 1821, όπου το «χάλκαιον χέρι βαρύ του φόβου» και «ο ζυγός δουλείας» σκίαζε τον λαό μας, ας ξέρουν ότι απέναντι στη νέα κατοχή θα γεννηθεί μια νέα Επανάσταση. Όπως το 1821 η επιθυμία της ελευθερίας έπεσε ως βροχή, κατά τον Γέρο του Μωρηά, και «δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα…», όπως το 1942 οι νέοι του ΕΑΜ, κρατώντας την ελληνική σημαία, με βαθουλωμένα μάτια από την πείνα, αντιμετώπισαν άοπλοι τους καραμπινιέρους, τις ναζιστικές ορδές και τους δωσίλογους συνεργάτες τους, έτσι και σήμερα θα βρούμε την αρετή και την τόλμη για την ελευθερία.

Δεν μας τρομάζουν τα μέτρα τους, ούτε η προπαγάνδα τους, ούτε τα βόλια τους, γιατί ετούτος ο λαός «αντάρτης, κλέφτης, παλληκάρι», πάντοτε θα μένει αδούλωτος αγωνιστής.

Οι προσκυνημένοι, οι νεοδωσίλογοι, η αντισυνταγματική κυβέρνηση και ο διορισμένος από το Ευρω-διευθυντήριο Παπαδήμος επιχειρούν να «τιμήσουν» -δηλαδή να ευνουχίσουν και να διαστρεβλώσουν- μόνοι τους την επέτειο, τρέμοντας το ξέσπασμα των εκδηλώσεων του λαού, αστυνομοκρατώντας τις παρελάσεις και αποκλείοντας το κέντρο της πρωτεύουσας.

Εμείς θα τους απαντήσουμε ότι δεν τους φοβόμαστε, δεν θα σκύψουμε τον σβέρκο στο μαχαίρι τους από κάτω, δεν θα αφήσουμε να μας εξανδραποδίσουν ξανά.

Με δύναμή μας την ενότητα θα κάνουμε την αφοβία σημαία και θα νικήσουμε.

Εμείς, ο δημοκρατικός ελληνικός λαός, είμαστε οι πολλοί και είμαστε ανίκητοι.

Όλοι στους δρόμους. Ο αγώνας για την Ελευθερία, την Κοινωνική Δικαιοσύνη, την ολοκλήρωση της Επανάστασης του ’21 συνεχίζεται.

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ
ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ



Πολιτική Επιτροπή του ΕΠΑΜ
Αθήνα, 24-3-2012

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί υποχρεωτικού εμβολιασμού, Ν. 4820/2021 άρθρα 205 & 206

Παρατίθεται το παρακάτω πόνημα, ένα νομικοπολιτικό κείμενο που αξιολογεί από συνταγματική έποψη την λεγόμενη τροπολογία, με την οποία καθίσταται υποχρεωτικός ο εμβολιασμός κατά της COVID-19 ενός μεγάλου μέρους των εργαζομένων της χώρας, και μάλιστα επί ποινή θέσης τους σε αναστολή εργασίας άνευ αποδοχών. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη με τη ψήφιση αυτής της τροπολογίας εισάγει νέες ολοκληρωτικές αντιλήψεις στο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι, ανατρέπει τα μέχρι σήμερα κριτήρια περί επιστημονικής ή  επαγγελματικής επάρκειας του εργαζόμενου και θεσμοθετεί, αντ’ αυτών, την υποταγή  στις όποιες παράλογες επιλογές της εξουσίας προκειμένου να διατηρήσει τη θέση εργασίας του. Η κυβέρνηση με τον ωμό εκβιασμό “δουλειά ή εξαθλίωση” σε μία κοινωνία που εξαθλίωσαν μετά από 12 συνεχόμενα χρόνια μνημονίων και ανεργίας, μετά από ενάμιση χρόνο lockdown και οικονομικού μαρασμού και εν μέσω πτωχευτικού νόμου και πλειστηριασμών, πιστεύει ότι θα βρει πρόσφορο έδαφος στην κοινωνία για την ανταλλαγή της αξιοπρέπειας με

Ανακοίνωση της Π.Γ. του ΕΠΑΜ για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 2019

Δύο χρόνια πριν από τη διακοσιοστή επέτειο της επανάστασης του ’21, είναι σαν να ξαναζούμε ένα déjà vu. Σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα από το 1819, τότε που, 200 χρόνια πριν, οι ελληνικοί πληθυσμοί «το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονταν» κάτω από το ζυγό. Τότε που ο πόθος της λευτεριάς ήταν ένα άγνωστο ζητούμενο, χωρίς κανείς να ξέρει πότε θα έρθει, πότε θα ξεκινήσει η αφύπνιση, πότε αυτός ο έρμος λαός θα ξεσηκωθεί και θα πάρει τις τύχες του στα χέρια του. Τότε που ο ραγιάς ένιωθε ανήμπορος, ανίκανος να αντισταθεί, πτοημένος από την εξοντωτική φορολογία που του τσάκιζε τη θέληση, παραδομένος στις απαιτήσεις του σουλτάνου και τη σκληρή πολιτική της ευρωπαϊκής Ιεράς Συμμαχίας που του υποδείκνυε «να κάτσει στ’ αυγά του» και να μη σηκώσει κεφάλι. Παρόμοια και σήμερα, η ευρωπαϊκή συμμαχία των Βρυξελλών μας λέει να κάτσουμε στ’ αυγά μας και να δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα την αργή εξόντωση που εφαρμόζουνε σε βάρος μας, την ίδια ώρα που ο σουλτάνος εξ΄ ανατολών βρυχάται και αντιμετωπίζει τους

Περιοδεία των Προέδρων ΕΠΑΜ και ΑΚΚΕΛ στη Θράκη, 19 έως 22/2/2020

Δελτίο Τύπου Ο Πρόεδρος του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου (ΕΠΑΜ), Δημήτρης Καζάκης και ο Πρόεδρος του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Κόμματος Ελλάδας (ΑΚΚΕΛ), Βάκης Τσιομπανίδης, συνοδευόμενοι από κλιμάκιο στελεχών των δύο κομμάτων, θα πραγματοποιήσουν περιοδεία στη Θράκη, στις 19, 20, 21 και 22 Φεβρουαρίου. Κεντρικό σημείο της περιοδείας είναι η ομιλία την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στο Εμπορικό Επιμελητήριο Έβρου, με θέματα την Eλληνοτουρκική κρίση και Προτάσεις για την ανάπτυξη και ανάδειξη της περιοχής, με ομιλητές τους κ.κ. Bάκη Τσιομπανίδη και Δημήτρη Καζάκη. Ο τ. Υπουργός κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης έχει προσκληθεί και θα μιλήσει επίσης. Η περιοδεία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του συνεχούς διαλόγου με την κοινωνία και τους τοπικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα, την οποία επιδιώκουν σταθερά το ΕΠΑΜ και το ΑΚΚΕΛ, με σκοπό τη συζήτηση και ενημέρωση για τα ιδιαίτερα προβλήματα των περιοχών, την ανταλλαγή απόψεων και τον εμπλουτισμό του πολιτικού μας προβληματισμού και τη δημιουργία όσο το δυνατόν ευρύτε