Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο αγώνας για ελευθερία συνεχίζεται Η ενότητα θα φέρει τη νίκη


Σήμερα, 191 χρόνια μετά τον κοινωνικό και εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα του 1821, που η χώρα μας βυθίζεται καθημερινά στον εφιάλτη της χρεοκρατίας και στα δεσμά μιας νέας δουλείας, το μήνυμα του 1821 μας δίνει ξανά την διάσταση του ξεσηκωμού και της δίψας για ελευθερία.

Το ηρωικό ανάστημα που σήκωσε ο λαός μας εκείνη την εποχή εναντίον του ξένου δυνάστη και τα κοσμοϊστορικά κατορθώματα τα οποία πέτυχε, έδωσαν το έναυσμα για τον ξεσηκωμό και άλλων λαών στην Ευρώπη και σ' όλο τον κόσμο, αποτέλεσαν την ιστορική μήτρα για τις μεταγενέστερες πνευματικές και πολιτικές παρακαταθήκες της νεώτερης ιστορίας μας. Αυτές τις παρακαταθήκες που μας οπλίζουν με ορμή, θάρρος και ελπίδα όταν χρειάζεται να προετοιμασθούμε ψυχικά και ιδεολογικά για να συστρατευθούμε στον ίδιο σκοπό, την απελευθέρωσή μας.

Ο αγώνας του 1821 ενάντια στην τυραννία μας έμαθε ότι την θέληση του λαού για ελευθερία και εθνική κυριαρχία δεν μπορεί να την ανακόψει ούτε η υπεροπλία του εχθρού, ούτε οι διεθνείς συσχετισμοί δυνάμεων αλλά ούτε και οι κραυγές των προσκυνημένων που συνιστούν δήθεν σύνεση ενώ στην πραγματικότητα επιζητούν σκύψιμο του κεφαλιού  και υποταγή στα κελεύσματα των κατακτητών.

Άλλη μια επέτειος για την 25η Μαρτίου αποκτά πάλι μοναδική σημασία, μας δείχνει και σήμερα τον δρόμο για να λευτερωθούμε από καινούργιους τυράννους. Τότε ήταν η διπλή υποδούλωση (εθνική και κοινωνική) στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και στους ντόπιους συνεργάτες της (κοτζαμπάσηδες κ.ά.), η πυγμή της Ιεράς Συμμαχίας που κατέπνιγε κάθε κοινωνικό και εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα. Σήμερα είναι η τρόικα, οι νεοαποικιοκρατικές δανειακές συμβάσεις, τα μνημόνια, η υπαγωγή της χώρας στο αγγλικό δίκαιο και την δικαιοδοσία των ξένων δικαστηρίων, η κοινωνική και οικονομική εξαθλίωση εργαζομένων, ανέργων, νεολαίας και συνταξιούχων, η ηθική ταπείνωση του λαού μας και οι νεοδωσίλογοι που μας σκλαβώνουν στους παγκόσμιους τοκογλύφους, μας αρπάζουν το δημόσιο πλούτο μας, το εισόδημα και την αξιοπρέπεια κάθε οικογένειας, μας κλέβουν τις περιουσίες και τις ζωές μας, υπονομεύουν τις μελλοντικές γενεές.

Το ’21 αναβιώνει τώρα γιατί ακριβώς εκφράζει το πνεύμα της εθνικής και κοινωνικής αντίστασης στην ξένη και ντόπια τυραννία και στους καταπιεστικούς θεσμούς με την εξέγερση ενάντια στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και την ανυπακοή, συγχρόνως, στις κατευθύνσεις της Ιεράς Συμμαχίας.

Σήμερα οι αντίστοιχοι επικυρίαρχοι που θέλουν να μας γονατίσουν και να ακυρώσουν την αυθυπαρξία μας είναι η “Νέα Παγκόσμια Τάξη”, ο Ευρωπαϊκός και Παγκόσμιος Άξονας του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου και η δικτατορία Μερκοζί, που επιβάλλονται με οικονομικά και πολιτιστικά μέσα διεθνών θεσμών, όπως το ΔΝΤ, με εξοντωτικό κοινωνικό πόλεμο, αλλά και με άμεσες στρατιωτικές επεμβάσεις όταν μπορούν. Το πνεύμα του 1821 αντιστρατεύεται επίσης τη σημερινή κυρίαρχη ιδεολογία της ξενοδουλίας, της υποταγής και του ραγιαδισμού, της διάλυσης της κοινωνίας και της ιδιώτευσης, της άδειας ζωής χωρίς ιστορικές ρίζες και ανθρωπιστικές αξίες, γιατί οδηγεί από την υπέρβαση του «Εγώ» στο «Εμείς», όπως έλεγε ο Μακρυγιάννης.

Είναι αυτή η υπέρβαση που έκανε πολλές φορές ο ελληνικός λαός στη μακραίωνη και πολύπαθη ιστορία του και που κρύβεται πίσω από τους τιμημένους και νικηφόρους αγώνες του. Είναι ό,τι πιο επικίνδυνο για τους ιμπεριαλιστικούς πολιτικούς στόχους και τις ολιγαρχικές δυνάμεις σε τοπική και παγκόσμια κλίμακα.

Όσοι, όμως, προσπαθούν να μας γυρίσουν σε συνθήκες προ του 1821, όπου το «χάλκαιον χέρι βαρύ του φόβου» και «ο ζυγός δουλείας» σκίαζε τον λαό μας, ας ξέρουν ότι απέναντι στη νέα κατοχή θα γεννηθεί μια νέα Επανάσταση. Όπως το 1821 η επιθυμία της ελευθερίας έπεσε ως βροχή, κατά τον Γέρο του Μωρηά, και «δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα…», όπως το 1942 οι νέοι του ΕΑΜ, κρατώντας την ελληνική σημαία, με βαθουλωμένα μάτια από την πείνα, αντιμετώπισαν άοπλοι τους καραμπινιέρους, τις ναζιστικές ορδές και τους δωσίλογους συνεργάτες τους, έτσι και σήμερα θα βρούμε την αρετή και την τόλμη για την ελευθερία.

Δεν μας τρομάζουν τα μέτρα τους, ούτε η προπαγάνδα τους, ούτε τα βόλια τους, γιατί ετούτος ο λαός «αντάρτης, κλέφτης, παλληκάρι», πάντοτε θα μένει αδούλωτος αγωνιστής.

Οι προσκυνημένοι, οι νεοδωσίλογοι, η αντισυνταγματική κυβέρνηση και ο διορισμένος από το Ευρω-διευθυντήριο Παπαδήμος επιχειρούν να «τιμήσουν» -δηλαδή να ευνουχίσουν και να διαστρεβλώσουν- μόνοι τους την επέτειο, τρέμοντας το ξέσπασμα των εκδηλώσεων του λαού, αστυνομοκρατώντας τις παρελάσεις και αποκλείοντας το κέντρο της πρωτεύουσας.

Εμείς θα τους απαντήσουμε ότι δεν τους φοβόμαστε, δεν θα σκύψουμε τον σβέρκο στο μαχαίρι τους από κάτω, δεν θα αφήσουμε να μας εξανδραποδίσουν ξανά.

Με δύναμή μας την ενότητα θα κάνουμε την αφοβία σημαία και θα νικήσουμε.

Εμείς, ο δημοκρατικός ελληνικός λαός, είμαστε οι πολλοί και είμαστε ανίκητοι.

Όλοι στους δρόμους. Ο αγώνας για την Ελευθερία, την Κοινωνική Δικαιοσύνη, την ολοκλήρωση της Επανάστασης του ’21 συνεχίζεται.

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ
ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ



Πολιτική Επιτροπή του ΕΠΑΜ
Αθήνα, 24-3-2012

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενεργή η συμμετοχή του ΕΠΑΜ στο ογκώδες συλλαλητήριο του Βόλου κατά της καύσης σκουπιδιών

Στο Παμβολιώτικο συλλαλητήριο που έγινε το Σάββατο 16 Μαρτίου 2019 κατά της καύσης σκο­υπιδιών (RDF) από την ΑΓΕΤ και της δημι­ουργίας μονάδας SRF από το δήμο Βόλου, όπου συμμετείχε χιλιάδες κόσμου, πήρε ενεργό μέρος η Τοπική Οργάνωση του ΕΠΑΜ. Παρόντες ήταν ο πρόεδρος του ΕΠΑΜ Δημήτρης Καζάκης, ο επικεφαλής της Επιτροπής Δικαιοσύνης του ΕΠΑΜ, Φώτης Μαζαράκης, η Δρ. Διεθνούς Δικαίου και στέλεχος του ΕΠΑΜ Βόλου, Κέρη Μαυρομμάτη, καθώς δεκάδες άλλα στελέχη και μέλη του ΕΠΑΜ απ’ όλη τη γύρω περιοχή. Κατά την ώρα του συ­λλαλητηρίου, ο πρόεδρος του ΕΠΑΜ, Δ. Καζάκης, μίλησε σε όλα τα μέσα ενημέρωσης που ήτ­αν συγκεντρωμένα και δήλωσε τα εξής στο Magnesia.News: «Διεκδικούμε το αυτονόητο, που είναι το περιβάλλον, την υγεία μας, των παιδιών μας και των επόμενων γενιών. Σ’ αυτές τις «πονηρές» εποχές που ζούμε, που εκποιείται το σύμπαν, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι τίποτα δεν είναι αθώο. Ιδιαίτερα όταν μιλάνε για ανάπτυξη και εννοούν εκποίηση, ξεπούλημα Και δόσιμο των πάντων. Σε μια χώρα που τ

“Εις Σάμον”

Το κίνημα των Καρμανιόλων ήταν ένα λαϊκό επαναστατικό κίνημα που εκδηλώθηκε στη Σάμο πριν και κατά τη διάρκεια της Επανάστασης του 1821. Τα καταδυναστευόμενα λαϊκά στρώματα των πληβείων εξεγείρονταν, κατά καιρούς, πολύ πριν από το 1821, ενάντια στον οθωμανικό ζυγό και τους προεστούς που συνεργάζονταν άψογα με τους Τούρκους. Το όνομα το ενστερνίστηκε η φτωχολογιά του νησιού από τον «χορό της καρμανιόλας» του εξεγερμένου γαλλικού λαού κατά τη διάρκεια της γαλλικής επανάστασης. Το κίνημα των Καρμανιόλων έχει καταγραφεί ως η αντιπροσωπευτικότερη κοινωνική επανάσταση πληβειακού στοιχείου στην ιστορία. Αποτελεί την πληρέστερη και πιο συνειδητή έκφραση της εκ παραλλήλου εθνικής και ταξικής στόχευσης του αγώνα της παλιγγενεσίας, θεσμοθετώντας διευρυμένη συμμετοχή του λαού στη νομοθετική εξουσία επί σειρά ετών και με επίτευξη των στόχων του σε βαθμό πιο ολοκληρωμένο ακόμη και από τη γαλλική επανάσταση. Η ιδιαίτερα κατατοπιστική εργασία της Ελένης Γούλα που ακολουθεί, περιδιαβαίνει στα γεγονότα

Σύμβαση Cooper, Δ.Μπάτσης,Βαριά Βιομηχανία στην Ελλάδα

Η Ψευδής, τεχνικά κατασκευασμένη, επικείμενη χρεωκοπία της Ελλάδας, (πως καταφέρνουν να χρεοκοπούν, τα ήδη χρεοκοπημένα !!! Μόνο ο Μ. Κθούλου το ξέρει!!) το ΔΝΤ, το μνημόνιο της συμφοράς, και τα σούρτα φέρτα των “αξιοπρεπέστατων και έντιμων πολιτικών” της διαπλοκής από το 1900, υπό τον φόβο των Ιουδαίων (συγγνώμη, της 37 Νοέμβρη ! ήθελα να πω). Διαβάζετε βιβλία ή μόνο τις “ελεύθερες και ανεξάρτητες” Πέφτω κάτω από τα γέλιαΟ Γελαστούλης χαμογελάει πλατιάΓελάω δυνατά εφημερίδες; Ίσως διαβάζετε τα -βιβλία-χαρτιά ανακύκλωσης, του Paulo Coelho, του Osho ή του Gurdjieff, του Λιακό, ή την κΕνή Βίβλο! Δηλ. είστε σε ακόμα χειρότερη κατάσταση, άρα είναι φυσικό και εύκολο, να το παίζετε σχιζοφρενείς-αγανακτισμένοι. Ίσως όμως διαβάζετε τα σωστά βιβλία, θα ξαφνιαζόμουν -ευχάριστα- αν έχετε διαβάσει την «ΒΑΡΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» του Δημ. Μπάτση ή γνωρίζετε την ιστορία του. Γι αυτό το βιβλίο τον εκτέλεσαν οι » …; « Η πρώτη έκδοση του έργου έγινε το 1947, από τον Εκδοτικό ΟΊκο «Τα Νέα Βιβλία