Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΛΛΟ ‘’ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ’’ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ‘’ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΛΑΪΚΗ ΑΤΟΚΗ ΔΡΑΧΜΗ’’, ΠΟΝΗΡΟΙ… !

Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι σχετικό με την επιστροφή της οικονομίας μας στη δραχμή μιας και, για ευνόητους λόγους, σκόπιμα αποκρύπτεται .
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ «ΠΑΛΙΑ» ΔΡΑΧΜΗ ΠΟΥ ΚΟΒΟΤΑΝ ΣΤΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΚΑ (!?)  
Η διαδικασία αυτή αποτελεί το υπέρτατο κόλπο των τραπεζιτών, το οποίο δημιουργεί νομοτελειακά και παγκόσμια το λεγόμενο «δημόσιο χρέος» που «δικαιολογεί» επίθεση, κατά βούληση, των γνωστών οίκων. (αρνητική
αξιολόγηση – αύξηση των σπρέτς – «καθυστέρηση» δήθεν των κυβερνόντων – αδιέξοδο – ανάγκη μετρητών – προσφυγή σε Ε.Ε. ΔΝΤ με νέα δάνεια – νέα υπερχρέωση – ελεγχόμενη πτώχευση - ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ !)
Φανταστείτε ! Η δραχμή που «κόβαμε» ήταν …αγορασμένη με τόκο από ιδιώτες, δεν την παράγαμε εμείς !
Άρα λοιπόν, ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ, ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕΑΤΟΚΟ ΛΑΪΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΤΗΡΙΑ), ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΗΡΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΑΜΕΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ! ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ …

Κάτω από αυτό το πρίσμα, δεν μιλάμε μόνο για οικονομική λύση στα στενά πλαίσια της , αλλά για ένα νέο κοινωνικό ξεκίνημα, για μια νέα κοινωνία που από οικονομικής πλευράς θα έχει τα χαρακτηριστικά της αυτονομίας ,της ανυπαρξίας πιστωτικής ασφυξίας (ρευστό) και της δίκαιης διανομής του εισοδήματος. Σε κάθε προτεινόμενο πολιτικό σύστημα, το ΑΤΟΚΟ λαϊκό νόμισμα αποτελεί τη δικλείδα ασφαλείας .Μ’ αυτό, δεν υπάρχουν ‘’κρίσεις’’, αεριτζήδες, απίθανα χρηματοπιστωτικά προϊόντα, ελεγχόμενα χρηματιστήρια και μπούρδες, δεν έχουν νόημα οι τραπεζίτες. Ο μοναδικός τραπεζίτης θα είναι το κράτος και στο βαθμό που δεν υπάρχει τόκος και ή έκδοση νομίσματος είναι στα χέρια του ,όποιος παράγει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ,θα αμείβεται ανάλογα και δεν θα υπάρχει το κίνητρο του μεσοβέζικου, παρασιτικού κέρδους ,ή η τοκογλυφία, τραπεζική ή μη !
Από το πρώτο νόμισμα των αποίκων στις ΗΠΑ, το «green back» του Λίνκολν στον εμφύλιο, μέχρι το εμβρυακό «τρουέκε» των Αργεντίνων, το άτοκο λαϊκό νόμισμαπρόσφερε λύση, ανάπτυξη και κυρίως, χαμόγελο. Όταν οι τραπεζίτες κατάλαβαν ότι σπάει το μονοπώλιό τους και κινδυνεύουν να …δουλέψουν, το ανακήρυξαν ως τον υπέρτατο εχθρό, το πολέμησαν με λύσσα και με ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ (δολοφόνησαν 4 Αμερικανούς προέδρους) και το εξαφάνισαν ακόμα και ως εναλλακτική οικονομική θεωρία. Στις αποικίες , η αναγκαστική έντοκη λύρα που επέβαλε ο Γεώργιος ο 3ος ως νόμισμα ,ξαναδημιούργησε χρέη, ανεργία και εξαθλίωση και έτσι ξέσπασε επανάσταση, ενώ στην Αργεντινή, οι τραπεζίτες αναγκάστηκαν να ρίξουν στην αγορά πλαστά τρουέκε ώστε, να προκύψει πληθωρισμός και να ανακοπεί η κυριαρχία και δημοφιλία του.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΑΝ Η ΔΡΑΧΜΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΚΗ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ – ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΙΣΧΡΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ !
‘’ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΛΑΪΚΗ ΑΤΟΚΗ ΔΡΑΧΜΗ’’ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΚΕΤΑ ‘’ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ’’ ! ΠΟΝΗΡΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ !!!

πηγη

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί υποχρεωτικού εμβολιασμού, Ν. 4820/2021 άρθρα 205 & 206

Παρατίθεται το παρακάτω πόνημα, ένα νομικοπολιτικό κείμενο που αξιολογεί από συνταγματική έποψη την λεγόμενη τροπολογία, με την οποία καθίσταται υποχρεωτικός ο εμβολιασμός κατά της COVID-19 ενός μεγάλου μέρους των εργαζομένων της χώρας, και μάλιστα επί ποινή θέσης τους σε αναστολή εργασίας άνευ αποδοχών. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη με τη ψήφιση αυτής της τροπολογίας εισάγει νέες ολοκληρωτικές αντιλήψεις στο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι, ανατρέπει τα μέχρι σήμερα κριτήρια περί επιστημονικής ή  επαγγελματικής επάρκειας του εργαζόμενου και θεσμοθετεί, αντ’ αυτών, την υποταγή  στις όποιες παράλογες επιλογές της εξουσίας προκειμένου να διατηρήσει τη θέση εργασίας του. Η κυβέρνηση με τον ωμό εκβιασμό “δουλειά ή εξαθλίωση” σε μία κοινωνία που εξαθλίωσαν μετά από 12 συνεχόμενα χρόνια μνημονίων και ανεργίας, μετά από ενάμιση χρόνο lockdown και οικονομικού μαρασμού και εν μέσω πτωχευτικού νόμου και πλειστηριασμών, πιστεύει ότι θα βρει πρόσφορο έδαφος στην κοινωνία για την ανταλλαγή της αξιοπρέπειας με

Ανακοίνωση της Π.Γ. του ΕΠΑΜ για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 2019

Δύο χρόνια πριν από τη διακοσιοστή επέτειο της επανάστασης του ’21, είναι σαν να ξαναζούμε ένα déjà vu. Σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα από το 1819, τότε που, 200 χρόνια πριν, οι ελληνικοί πληθυσμοί «το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονταν» κάτω από το ζυγό. Τότε που ο πόθος της λευτεριάς ήταν ένα άγνωστο ζητούμενο, χωρίς κανείς να ξέρει πότε θα έρθει, πότε θα ξεκινήσει η αφύπνιση, πότε αυτός ο έρμος λαός θα ξεσηκωθεί και θα πάρει τις τύχες του στα χέρια του. Τότε που ο ραγιάς ένιωθε ανήμπορος, ανίκανος να αντισταθεί, πτοημένος από την εξοντωτική φορολογία που του τσάκιζε τη θέληση, παραδομένος στις απαιτήσεις του σουλτάνου και τη σκληρή πολιτική της ευρωπαϊκής Ιεράς Συμμαχίας που του υποδείκνυε «να κάτσει στ’ αυγά του» και να μη σηκώσει κεφάλι. Παρόμοια και σήμερα, η ευρωπαϊκή συμμαχία των Βρυξελλών μας λέει να κάτσουμε στ’ αυγά μας και να δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα την αργή εξόντωση που εφαρμόζουνε σε βάρος μας, την ίδια ώρα που ο σουλτάνος εξ΄ ανατολών βρυχάται και αντιμετωπίζει τους

Περιοδεία των Προέδρων ΕΠΑΜ και ΑΚΚΕΛ στη Θράκη, 19 έως 22/2/2020

Δελτίο Τύπου Ο Πρόεδρος του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου (ΕΠΑΜ), Δημήτρης Καζάκης και ο Πρόεδρος του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Κόμματος Ελλάδας (ΑΚΚΕΛ), Βάκης Τσιομπανίδης, συνοδευόμενοι από κλιμάκιο στελεχών των δύο κομμάτων, θα πραγματοποιήσουν περιοδεία στη Θράκη, στις 19, 20, 21 και 22 Φεβρουαρίου. Κεντρικό σημείο της περιοδείας είναι η ομιλία την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στο Εμπορικό Επιμελητήριο Έβρου, με θέματα την Eλληνοτουρκική κρίση και Προτάσεις για την ανάπτυξη και ανάδειξη της περιοχής, με ομιλητές τους κ.κ. Bάκη Τσιομπανίδη και Δημήτρη Καζάκη. Ο τ. Υπουργός κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης έχει προσκληθεί και θα μιλήσει επίσης. Η περιοδεία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του συνεχούς διαλόγου με την κοινωνία και τους τοπικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα, την οποία επιδιώκουν σταθερά το ΕΠΑΜ και το ΑΚΚΕΛ, με σκοπό τη συζήτηση και ενημέρωση για τα ιδιαίτερα προβλήματα των περιοχών, την ανταλλαγή απόψεων και τον εμπλουτισμό του πολιτικού μας προβληματισμού και τη δημιουργία όσο το δυνατόν ευρύτε