Ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας του ΕΠΑΜ Η κυβέρνηση, πιστή στις επιταγές του συστήματος που υπηρετεί, το οποίο βλέπει τον Άνθρωπο ως αναλώσιμο αριθμό και εμπόρευμα των Αγορών, υποταγμένο στην αυθαιρεσία μιας ανελέητης εξουσίας, επιχειρεί αποφασιστικά τη διάλυση κάθε κατάλοιπου του Κοινωνικού Κράτους. Μετά την Υγεία, απειλεί τώρα, και μάλιστα με ένδικα μέσα, την Εκπαίδευση. Προβάλλοντας το αξίωμα μιας πιο ποιοτικής εκπαίδευσης, που κάθε κοινωνία επιθυμεί, επέβαλε με νόμο την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων (ΦΕΚ 4189/10-9-21). Αποσκοπεί, όπως επικαλείται, «στη βελτίωση της ποιότητας των τριών βασικών λειτουργιών της σχολικής μονάδας: α) της παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας, β) της διοικητικής λειτουργίας, και γ) της λειτουργίας της ως επαγγελματικής κοινότητας μάθησης που προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών». Το έργο της σχολικής μονάδας αποτιμάται, ως προς τις τρεις προαναφερόμενες βασικές λειτουργίες σε εννέα επιμέρους άξονες. Αυτοί περιλαμβάνουν τη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση, τη σχολική διαρροή-φοίτηση, τις σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών, και αυτών με τους εκπαιδευτικούς, τη σχέση σχολείου-οικογένειας, την ηγεσία-οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας, το σχολείο και την κοινότητα, την συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις. Η λειτουργία του σχολείου ως προς τους εννέα αυτούς άξονες θα πρέπει να περιγραφεί με δείκτες αξιολόγησης στην κλίμακα “μη επαρκής, επαρκής, καλή, εξαιρετική”. […]
The post Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση, η Κεραμέως και η Δημοκρατία appeared first on Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο.
from Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο https://ift.tt/3FuFwZh
via gqrds