Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι λεξεις μεκοκκινο χρωμα είναι αγγλικες οι υπολοιπες καθαρα ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ 


The words in RED color are exclusively ENGLISH, the rest are Greek......

"The genesis 
of classical drama was not symptomatic. An euphoria of charismatic and talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. The syntax and phraseology used by scholars, academicians and philosophers in their rhetoric, had many grammatical idioms and idiosyncrasies. The protagonists periodically used pseudonyms. Anonymity was a syndrome that characterized the theatrical atmosphere. The panoramic fantasy, the mystique, the melody, the aesthetics, the use of the cosmetic epithets are characteristics of drama. Even through the theaters were physically gigantic,there was no need for microphones because the architecture and the acoustics would echo isometrically and crystal - clear.
Many epistemologists of physics, aerodynamics, acoustics, electronics, electromagnetics, can not analyze - explain the ideal and isometric acoustics of Hellenic theaters even todayThere were many categories of drama: classical drama, melodrama, satiric, epic, comedy, etc.
The syndrome of xenophobia or dyslexia 
was overcome by the pathos of the actors who practiced methodically and emphatically. Acrobatics were also euphoric. There was a plethora of anecdotal themes, with which the acrobats would electrify the ecstatic audience with scenes from mythical and historical episodes. Some theatrics episodes were characterized as scandalous and blasphemous.
Pornography, bigamy, homophilia, nymphomania, polyandry, polygamy and heterosexuality 
were dramatized in a pedagogical-way so the mysticism about them would not cause phobia or anathema or taken as anomaly but through logic, dialogue and analysis, skepticism and the pathetic or cryptic mystery behind them would be dispelled. It is historically and chronologically proven that theater emphasized pedagogy, idealism and harmony. Paradoxically it also energized patriotism a phenomenon that symbolized ethnically character and phenomenal heroism." 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα ψηφοδέλτια της Συμμαχίας Ανατροπής ο Λευτέρης Κωνσταντινίδης, ο Γαβριήλ Αβραμίδης και η Ελληνορωσική Συμμαχία

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Π.Γ. του ΕΠΑΜ Ο πρόεδρος του ΕΠΑΜ και επικεφαλής του ψηφοδελτίου της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, Δημήτρης Καζάκης, καλωσορίζει την ένταξη στα ψηφοδέλτια της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, του Λευτέρη Κωνσταντινίδη και του Γαβριήλ Αβραμίδη, οι οποίοι είχαν υποστηρίξει το ΕΠΑΜ και στις εθνικές εκλογές του 2019. Ο Λευτέρης Κωνσταντινίδης, τέως βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, διετέλεσε μέλος της ΟΝΕΚ (Οργάνωση Νεολαίας Ένωσης Κέντρου), μετά της ΕΔΗΝ (Ένωση Δημοκρατικής Νεολαίας) και μέλος του ΠΑΚ. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ Σκανδιναβίας και γραμματέας της Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ Στοκχόλμης. Είναι επικεφαλής του Κινήματος Αξιοπρέπειας με ακτιβισμό σε Ελλάδα και Ευρωπαϊκές χώρες για τις γερμανικές αποζημιώσεις και επανορθώσεις. Ο Γαβριήλ Αβραμίδης, τέως βουλευτής ΑΝΕΛ Α’ Θεσσαλονίκης, συνεργαζόμενος από το Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών του Γιάννη Δημαρά, υπήρξε ιδρυτικό μέλος του ΔΗΚΚΙ και υποψήφιος βουλευτής το 1996. Μέλος του ΠΑΣΟΚ και υποψήφιος βουλευτής, αποχώρησε τον Απρίλιο του 2004 καταγγέλλοντας την υπ

Ενεργή η συμμετοχή του ΕΠΑΜ στο ογκώδες συλλαλητήριο του Βόλου κατά της καύσης σκουπιδιών

Στο Παμβολιώτικο συλλαλητήριο που έγινε το Σάββατο 16 Μαρτίου 2019 κατά της καύσης σκο­υπιδιών (RDF) από την ΑΓΕΤ και της δημι­ουργίας μονάδας SRF από το δήμο Βόλου, όπου συμμετείχε χιλιάδες κόσμου, πήρε ενεργό μέρος η Τοπική Οργάνωση του ΕΠΑΜ. Παρόντες ήταν ο πρόεδρος του ΕΠΑΜ Δημήτρης Καζάκης, ο επικεφαλής της Επιτροπής Δικαιοσύνης του ΕΠΑΜ, Φώτης Μαζαράκης, η Δρ. Διεθνούς Δικαίου και στέλεχος του ΕΠΑΜ Βόλου, Κέρη Μαυρομμάτη, καθώς δεκάδες άλλα στελέχη και μέλη του ΕΠΑΜ απ’ όλη τη γύρω περιοχή. Κατά την ώρα του συ­λλαλητηρίου, ο πρόεδρος του ΕΠΑΜ, Δ. Καζάκης, μίλησε σε όλα τα μέσα ενημέρωσης που ήτ­αν συγκεντρωμένα και δήλωσε τα εξής στο Magnesia.News: «Διεκδικούμε το αυτονόητο, που είναι το περιβάλλον, την υγεία μας, των παιδιών μας και των επόμενων γενιών. Σ’ αυτές τις «πονηρές» εποχές που ζούμε, που εκποιείται το σύμπαν, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι τίποτα δεν είναι αθώο. Ιδιαίτερα όταν μιλάνε για ανάπτυξη και εννοούν εκποίηση, ξεπούλημα Και δόσιμο των πάντων. Σε μια χώρα που τ

“Εις Σάμον”

Το κίνημα των Καρμανιόλων ήταν ένα λαϊκό επαναστατικό κίνημα που εκδηλώθηκε στη Σάμο πριν και κατά τη διάρκεια της Επανάστασης του 1821. Τα καταδυναστευόμενα λαϊκά στρώματα των πληβείων εξεγείρονταν, κατά καιρούς, πολύ πριν από το 1821, ενάντια στον οθωμανικό ζυγό και τους προεστούς που συνεργάζονταν άψογα με τους Τούρκους. Το όνομα το ενστερνίστηκε η φτωχολογιά του νησιού από τον «χορό της καρμανιόλας» του εξεγερμένου γαλλικού λαού κατά τη διάρκεια της γαλλικής επανάστασης. Το κίνημα των Καρμανιόλων έχει καταγραφεί ως η αντιπροσωπευτικότερη κοινωνική επανάσταση πληβειακού στοιχείου στην ιστορία. Αποτελεί την πληρέστερη και πιο συνειδητή έκφραση της εκ παραλλήλου εθνικής και ταξικής στόχευσης του αγώνα της παλιγγενεσίας, θεσμοθετώντας διευρυμένη συμμετοχή του λαού στη νομοθετική εξουσία επί σειρά ετών και με επίτευξη των στόχων του σε βαθμό πιο ολοκληρωμένο ακόμη και από τη γαλλική επανάσταση. Η ιδιαίτερα κατατοπιστική εργασία της Ελένης Γούλα που ακολουθεί, περιδιαβαίνει στα γεγονότα